Kantinedienst

Kantinediensten en andere clubtaken DZS 2019-2020
De komende jaren gaat er bij DZS veel veranderen. Met het nieuwe complex en in de nauwere samenwerking met WWSV en Butje 13. Om het voetballen bij DZS nog leuker te maken.
Zo zullen we bij DZS met ingang van het nieuwe seizoen ook de clubtaken anders organiseren.  Lees hier verder hoe we dat gaan doen.

Zónder vrijwiliggers geen DZS
DZS draait op vrijwilligers. Op het veld, achter de bar, bij de klusploeg, in het bestuur en de diverse commissies. Met de hulp van een aantal professionals, inkoop van enkele diensten en door sponsoring zorgen we dat je goed, leuk, volgens de regels en veilig kan voetballen bij DZS.
En niet onbelangrijk; door de inzet van vrijwilligers kan onze club blijven bestaan én kunnen we de contributie aantrekkelijk houden.

Hoe organiseren we de clubtaken in 2019-2020?
Onderdeel van het lidmaatschap bij DZS is dat je naast het voetballen minimaal 8 uur per seizoen wat werkzaamheden voor de club doet. 
De afgelopen jaren was er regelmatig gesputter en gedoe over met name de kantinediensten. We hebben nagedacht hoe we dit voor onze leden soepeler en prettiger kunnen regelen. 
We gaan het anders organiseren, zodanig dat je het kan inplannen op een moment dat het jou goed uitkomt en dat je dat klusje kan doen waar je ook wat plezier aan beleeft.

Wie hebben een clubtaak?
Alle DZS-leden hebben een clubtaak. Dat zijn:
-          Seniorenleden
-          Een ouder van een jeugdlid

Om welke clubtaken gaat het?
-          Kantinedienst – 2 x per seizoen - ochtend, middag en namiddag
-          Fluiten van wedstrijden
-          Coach/trainer van team
-          Oud papier ophalen (2 uur) – 2 x per seizoen
-          Inzet voor een commissie (zoals klusploeg/jeugdcie/sponsor/activiteiten/voetbaltechnisch)

Teken je in op de lijst clubtaken DZS 18/19 vóór 22 september a.s.
We hebben een lijst met overzicht van alle taken, data en tijden. Daarop vragen we je om in te tekenen. De lijst ligt op de bar in de kantine vanaf zaterdag 8 september a.s. Tijdens de aftrapbijeenkomst van het siezoen 2018-2019 zal de lijst ook beschikbaar zijn om in te vullen.
Ben je trainer, coach, scheidsrechter of lid van een commissie hoef je geen kantinedienst of oud papier op te halen. Kies je voor kantinedienst of ophalen van oud papier vragen we je tweemaal een datum in te vullen. 
Na 22 september stellen we de lijst definitief vast. Heb je zelf op de lijst nog geen voorkeur aangegeven, dan delen we je in op een van de nog openstaande plaatsen.
Het is nog een papieren lijst. We werken eraan om die een volgende keer ook digitaal aan te bieden.

Wat gaan we nog meer anders doen?
In de week voorafgaand aan de kantinedienst of oud papier ophalen krijg je een e-mail met een reminder en laatste informatie.

Inzet voor DZS in een commissie?
Wil je jouw vrijwilligerstaak liever in een commissie uitvoeren. Dat kan natuurlijk ook en dat juichen we alleen maar toe. Er is bij DZS heel veel leuk en interessant werk te doen. En misschien kun je het wel inzetten als project of stage voor jouw opleiding. Voor de volgende commissies zoeken wij nog mensen.

Meer informatie?
Heb je nog vragen kun je misschien een antwoord vinden onder veelgestelde vragen
Staat jouw vraag er niet tussen neem contact op met coördinator vrijwilligerswerk Romy Kok. Je kunt haar bereiken via romy_kok@hotmail.com of 0628042082
Wij verwachten met deze organisatie van het vrijwiligerswerk van DZS een nog leukere club te maken. Het zal best even wennen zijn, dus daar nemen we ook de tijd voor. Maar als we allemaal een klein beetje doen, zal je zien dat het reuze meevalt.
En als je ideëen hebt hoe we het nog beter kunnen regelen laat het ons, Romy Kok of het bestuur, alsjeblieft weten.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!